محصولات شبکه توتولینک به 55 کشور جهان صادر می شود و بر اسا برنامه ریزی صورت گرفته، محدوده پوشش توتولینک در سال های آینده افزایش خواهد یافت. شعار توتولینک "هوشمندترین تجهیزات شبکه" است که دلایل آن طراحی هوشمندانه تحت نظارت طراحان کره ای، عملکرد هوشمند با رابط کاربری پیشرفته و در نهایت انعطاف پذیری هوشمند برای افزودن امکانات بر اساس نیاز بازارهای منطقه ای می باشد. اطمینان از کیفیت محصولات توتولینک شامل پشتیبانی کامل تیم نرم افزاری کره ای، تست 235 درصدی تجهیزات (به صورت نرمال 2 بار به طور کامل تست می شوند و به صورت تصادفی نیز 35 درصد از محصولات مورد بررسی قرار می گیرند) و استاندارد های متعدد کیفیتی می شود. برنامه سه ساله توتولینک برای بازار داخلی پیاده سازی می شود تا پس از سه سال به عنوان دومین برند تجهیزات شبکه در ایران به فعالیت بپردازد. بازاریابی برای محصولات توتولینک شامل دوازده RoadShow در فروشگاه های پر تردد کشور، حضور در نمایشگاه ها (هشت شهر مختلف)، برگزاری سمینارهای استانی، کلاس های آموزشی در مراکز استان و دفتر مرکزی سیاره سبز به همراه اهدای مدرک معتبر به صورت رایگان و فعالیت های تشویقی برای نمایندگان به همراه بازرسی از مراکز استان می شود. محصولات توتولینک هم اکنون تمامی مجوز های فعالیت در بازار داخلی را با سازگاری کامل با انواع ISP های داخلی از سازمان تنظیم مقررات رادیویی دریافت شده است.
آقای دکتر میرنقی، مدیر بازاریابی شرکت سیاره سبز دومین سخنران همایش استانی در شهر رشت بودند. اهمیت راه اندازی فروشگاه های آنلاین تخصصی و همکاری شرکت سیاره سبز برای ارائه محصولات خود در فروشگاه های آنلاین برای مدیران ارشد سیاره سبز محرز گردیده است. ارائه توضیحات در خصوص فعالیت و برنامه های بخش بازاریابی شرکت سیاره سبز از سخنان مهم آقای دکتر میرنقی به شمار می رود. استفاده از کانال های ارتباطی اجتماعی شامل تلگرام و اینستاگرام برای برقراری ارتباط سریع در کنار فروم های تخصصی در اولویت برای دریافت ایده ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات قرار گرفته است. دریافت استاندارد ایزو برای پاسخگویی خدمات پس از فروش و بخش فنی شرکت سیاره سبز برای به صفر رساندن میزان شکایات کاربران بخش بعدی برنامه ریزی واحد بازاریابی پردیس صنعت سیاره سبز به شمار می رود. همچنین ایشان اعلام کردند که "هم اکنون اداره استاندارد کشور برای ارائه گواهی استاندارد به محصولات سایر برند ها در بخش کیس و پاور از کارشناسان سیاره سبز بهره می گیرند. برگزاری کلاس های استاندارد کالا به صورت رایگان در سراسر کشور برگزار خواهد شد که اولین گام در استان گیلان و شهر رشت خواهد بود. ایجاد RoadShow و ShowRoom در مراکز خرید و پاساژ ها به منظور معرفی قدرتمندانه برند های زیر مجموعه سیاره سبز در بازار داخلی در دستور کار واحد بازاریابی این شرکت قرار گرفته است".
پس از استراحت 15 دقیقه ای، نوبت به اهدای تندیس نماینده برتر استان گیلان رسید و جناب آقای ضیابری به عنوان نماینده برتر شرکت پردیس صنعت سیاره سبز، تندیس خود را از دستان آقای دکتر میرنقی و آقای مهندس خوش سیر دریافت کردند.